ترجمه مقاله رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید

مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Web site satisfaction and purchase intentions

عنوان فارسی مقاله: رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید

دسته: اقتصاد – فناوری اطلاعات

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٩

چکیده ترجمه:

تاثیر خصوصیات فردی در طی اولین بازدید از وب سایت

هدف: تمرکز اصلی در پژوهش اخیر، مربوط به مشتریان آنلاین بر روی عواملی چون اعتماد در زمینه خاص، ریسک، و تجربه خرید آنلاین قرار دارد. با وجود اهمیت آن، سطح مجزای متناسب آن- یعنی میل به اعتماد، مخالفت با ریسک پذیری و آمادگی فناوری- توجه محدودی را به سمت خود جلب کرده است. این بررسی تلاش می کند تا این شکاف ها را با تمرکز بر روی این ویژگی های شخصیتی تعیین کننده پر کند.

طرح، روش، رویکرد- این تحقیق از یک مبتنی بر بررسی برای تست مجموعه ای از فرضیه های نظری استفاده می کند. این مدل ارزیابی با استفاده از کسب و کارهای کوچک مورد بررسی قرار گرفته و این فرضیه ها با استفاده از تکنیک های رگرسیون تست می گردند.

یافته ها: به نظر می رسد که ویژگی های فردی دارای تاثیرات متعادل کننده قابل توجهی بر روی قصد خرید آنلاین باشند. مهمتر اینکه، اگر مشتریان راضی شوند، عدم ریسک پذیری احتمال خرید را بالا می برد. علاوه بر این، در حالی که آمادگی فناوری باعث افزایش احتمال خرید آنلاین می گردد، به نظر می رسد که بی اعتمادی دارای تاثیر مشابهی نباشد. محدودیت ها/ کاربردهای تحقیق: تاثیرات کامل و شبه متعادل سازی در ارتباط با این سه ویژگی فردی بیان شده در مورد رفتار روش خرید آنلاین، مد نظر می باشد. نتایج نشان می دهد که عدم ریسک پذیری، میل به اعتماد، و آمادگی فناوری بر روی رفتار مصرف کننده آنلاین تاثیرگذار می باشد. کاربردهای عملی: نتایج نشان می دهد که برای موفقیت، ارائه دهندگان خدماتمبتنی بر وب نسبتا ناشناخته می بایست فراتر از رقبای بزرگترشان رفته و سایت های اینترنتی منحصر به فردی را به موتورهای جستجو ارائه دهند. نتایج همچنین نشان می دهد که ویژگی های فردی چالش های قابل توجه و همچنین فرصت های غیرمنتظره ای را برای ارائه دهندگان خدمات آنلاین در شناسایی مشتریان وفادارتر ایجاد می کند.

اصالت/ارزش- این مقاله مجموعه ای از ویژگی های فردی تست نشده را نشان می دهد که دارای ارتباط مهمی با رفتار مشتریان آنلاین می باشد. این مقاله همچنین پیشنهادات عملی را به ارائه دهندگان خدمات آنلاین نسبتا ناشناخته به منظور رقابت با رقبای شناخته شده تر آن ها می دهد. این نتایج برای دیگر ارائه دهندگان خدمات آنلاین در چندین صنعت قابل تعمیم می باشد.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله طراحی ایفای نقش آنلاین…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طراحی و ارزیابی ایفای نقش آنلاین در مديريت تعارض. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Designing and evaluating an online role play in conflict management عنوان فارسی مقاله: طراحی و ارزیابی ایفای نقش آنلاین…
  • ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد)…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک…
  • ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context عنوان…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طبقه بندي و مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در…
  • ترجمه مقاله تاثیر سوابق کیفی بر رضایت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems—An…
  • ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین (استرمینگ) چندمنظوره در سیستم های نظیر به نظیر ارسال ویدئو بر مبنای تقاضا (P2P VoD). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Modeling and Evaluation of Multisource…
  • ترجمه مقاله مدل نظری کنش اجتماعی عمدی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A theoretical model of intentional social action in online social networks عنوان فارسی مقاله: مدل نظری کنش اجتماعی…
  • ترجمه مقاله طرح انتقال امن وجه بین…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طرح آنلاین در ارتباط با انتقال وجه بین بانکی بطور امن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Online Scheme Towards Secured Inter Banking Fund Transfer عنوان فارسی مقاله: طرح آنلاین در ارتباط با انتقال…
  • ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی
    مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های احساسی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری…
  • ترجمه مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت
    مقاله ترجمه شده با عنوان اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف…
  • ترجمه مقاله دوره آموزشی کلاس آنلاین
    مقاله ترجمه شده با عنوان دوره آموزشی کلاس آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Online-Class curriculum عنوان فارسی مقاله: دوره آموزشی کلاس آنلاین. دسته: علوم تربیتی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده:…
  • ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on…
  • ترجمه مقاله نوآوری در قیمت گذاری خرده…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و…
  • ترجمه مقاله عوامل موثر بر ارزش خرید…
    مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید…
  • ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants…
  • تحقیق سئو و عوامل ارتقای رتبه سایت در…
    هدف از انجام این تحقیق سئو و عوامل ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: سئو و عوامل ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو دسته: فناوری اطلاعات و…
  • ترجمه مقاله گزارش آنلاین در ارتباط با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان گزارش آنلاين حسابداری در جامعه الكترونيكی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Online reporting accounting in cyber-society عنوان فارسی مقاله: گزارش آنلاین حسابداری در جامعه الکترونیکی دسته: حسابداری فرمت فایل ترجمه شده: WORD تعداد…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • ترجمه مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارائه دهنده خدمات اینترنت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Internet service provider عنوان فارسی مقاله: ارائه دهنده خدمات اینترنت. دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات…
  • ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک…