ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) برای پیشنهاد محصول به مشتری

مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on customer lifetime value

عنوان فارسی مقاله: ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن

دسته: اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٩

چکیده ترجمه:

پیشنهاد محصول، فعالیت کسب و کاری می باشد که برای جذب مشتری مهم می باشد. بنابراین، بهبود کیفیت این پیشنهادات برای تامین نیاز مشتریان در محیط رقابتی شدید دارای اهمیت زیادی می باشد. اگرچه سیستم های پیشنهاد دهنده متفاوتی مطرح شده است، اما تعداد کمی ارزش دوام مشتری را بریا شرکت مد نظر قرار داده اند. معمولا ارزش دوام مشتری ((CLV از نظر متغیرهای تازگی، تکرار و پولی (RFM) مورد ارزیابی قرار گرفته اند. به هر حال اهمیت نسبی در بین آن ها با توجه به مشخصات تولید و صنعت متفاوت می باشد. ما روش جدیدی از پیشنهاد محصول را ایجاد کرده ایم که تکنیک های تصمیم گیری گروهی و پردازش اطلاعاتی را مد نظر قرار می دهد. برنامه ریزی های سلسله مراتبی (AHP) نیز برای تعیین وزن نسبی متغیرهای RFM در ارزیابی ارزش دوام و وفاداری مشتری، مد نظر قرار می گیرد. سپس تکنیک های دسته بندی برای مشتریان طبقه بندی شده بر طبق به ارزش وزنی RFM به کار برده شده است. سرانجام روش بررسی قوانی مربوطه بکار گرفته شد، تا پیشنهاد محصول برای هر یک ار گروه های مشتری ارائه شود. نتایج تجربی نشان داده است که این روش ها پا را فراتر نهاده و از RFM های یکسان و روش های فیلترینگ همکاری استفاده کرده اند.

مقدمه

رقابت بیشتر شرکت ها را وادار می کند تا نوع آوری های خود را در بازار برای تامین نیاز مشتری و بهبود رضایت آن ها توسعه دهند. استفاده از اینترنت و رشد تجارت الکترونیک فعالیت های بازار را گسترش داده و حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به مشتریان را برای تجزیه و تحلیل ایجاد کرده است. این گونه از فعالیت های اقتصادی با استفاده از تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتریان برای تعیین اولویت های آن ها دارای اهمیت زیادی بوده و باعث بهبود فرایند تصمیم گیری در بازار می گردد. ایجاد حمایت مناسب برای تامین نیاز مشتری در افزایش موفقیت فروشگاه های آنلاین اهمیت داشته و به این ترتیب موفقیت وب سایت ها بستگی به افزایش کیفیت خدمات و اطلاعات برای ارائه به مشتریان دارد.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) برای پیشنهاد محصول به مشتری

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار دسته: مدیریت -…
  • ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.…
  • پروژه داده کاوی در بانکداری…
    موضوع این پایان نامه بررسی داده کاوی در بانکداری الکترونیکی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD…
  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله چارچوب یکپارچه برای…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوب یکپارچه برای آنالیز زنجیره ی تامین کننده برق با استفاده از روش تاپسیس فازی اسوات ترکیب شده با برنامه ريزي سلسله مراتبي: در مورد کشور ترکیه. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیکی برنامه…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت…
  • ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • ترجمه مقاله عوامل موثر بر ارزش خرید…
    مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید…
  • روش های ترکیبی برای انتخاب تامین کننده
    مقاله ترجمه شده با عنوان روش تركيبي براي ارزيابي عملكرد و انتخاب تأمين كننده. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A combined methodology for supplier selection and performance evaluation عنوان فارسی مقاله: روش ترکیبی برای ارزیابی عملکرد و انتخاب…
  • ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context عنوان…
  • ترجمه مقاله ارزش برنامه ریزی کسب و کار
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارزش برنامه ریزی کسب و کار پیش از راه اندازی- جنبه نظری تصمیم. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The value of business planning before start-up , A decision-theoretical perspective عنوان فارسی مقاله: ارزش…
  • ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی
    مقاله ترجمه شده با عنوان ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله ارزیابی چند بعدی عملکرد…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی: یکپارچه سازی تحلیل سلسله مراتبی و کارت ارزیابی متوازن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Multidimensional assessment of organizational performance: Integrating BSC and AHP عنوان فارسی مقاله: ارزیابی چند…
  • ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد)…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک…
  • ترجمه مقاله چارچوبی برای رده بندی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A framework for ranking of cloud computing services عنوان فارسی مقاله: چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. دسته:…
  • ترجمه مقاله بررسی مدل ارزیابی عملکرد…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدل ارزیابی عملکرد از طریق ادغام روش های تحلیل سلسله مراتبی فازی و روش تاپسیس. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A performance evaluation model by integrating fuzzy AHP and fuzzy TOPSIS methods عنوان…
  • ترجمه مقاله ارتباط حاشیه رقابت ،…
    مقاله ترجمه شده با عنوان افزایش حاشیه رقابت از طريق مديريت دانش در پياده سازي سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Enhancing Competitive Edge Through Knowledge Management in Implementing ERP Systems…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طبقه بندي و مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در…