ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

مقاله ترجمه شده با عنوان شاخه نظری مدل مديريت بحران در سازمان.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Theoretical Substation of the Model for Crisis Management in Organization

عنوان فارسی مقاله: شاخه نظری مدل مدیریت بحران در سازمان

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢١

چکیده ترجمه:

برای اینکه بتوان از نظر استراتژیکی بحران را درون محیط کسب و کار مدیریت نمود، لازم است که راجع به فرایند برنامه ریزی بحران و همینطور مدیریت استراتژی درون یک سازمان بحث شود. برای تحقق این هدف، آموزش کافی پرسنل ضروری است، بعلاوه، بررسی وضعیت و جستجوی راه حل های جایگزین مورد نیاز می باشند. برای اینکه بتوان بطور مناسبی برای یک برنامه ریزی بحران و فرایند مدیریت استراتژی آمادگی داشت، مباحث علمی و راه حل های کاربردی ضروری هستند. برنامه ریزی فعالیت، مدیریت را قادر می سازد تا اینکه نه تنها پویایی های درون یک محیط کسب و کار را بررسی نماید، بلکه مسائل مرتبط با تغییرات مشابه را ارزیابی کند. لذا، مقاله در این شرایط، راه حل های تغییرات استراتژیک را بررسی نموده، ارتباطات بحران موجود در یک سازمان و خود تشخیصی کارکنان را شناسایی کرده است. نویسنده اظهار می کند که بایستی توجه عمده ای به فرد شود، مهارت های حرفه ای اش بهبود یابد، قابلیت هایش را بوجود آورد، که به تشخیص موفق وی در سازمان کمک می کند و قادر به تلفیق فعالیت های کاری در آینده ی نزدیک می نماید. این امر اصل اساسی وضعیت بحرانی و تصمیم گیری می باشد. این اصل مستلزم ارزیابی فرایندهای جامعه پذیری، فرد سازی، و سازگاری کارکنان و همچنین شکل دهی حالت تشخیص کارکنان یک سازمان می باشد. درغیر اینصورت با یک بحران “خستگی روحی”، بخاطر نبود همکاری میان کارکنان یک شرکت، روبرو هستیم. این بحران به صورت خستگی جسمی و عاطفی کارکنان در اثر کار تیمی فشرده و الزامات خیلی شدید برای ابتکارات کارکنان تعریف می شود. مدیریت در هر سازمانی باید نقاط ضعف موجود در مدیریت پرسنلی را شناسایی نموده و بایستی دارای یک استراتژی درون ساخته ی شناخت پیشرفت کارکنان باشد که فرایند سازگاری کارکنان با اهداف و ارزش های سازمان را شتاب می بخشد و کارایی و رضایت شغلی وی را تصریح می کند تا اینکه موقعیت های بحرانی را مدیریت نماید. تنش و ابهام غالبا به دنبال بحران هایی می آیند که به شدت بر تصمیم گیری تاثیر می گذارند. هرچقدر مدیران زودتر بتوانند عوامل عمده ی ریسک را شناسایی نمایند، برنامه ی بحران با توجه به تصمیم گیری کارامدتر خواهد بود. مدیریت باکفایت فرایند استراتژی ممکن است در زمینه ی انجام اقداماتی برای به حداقل رساندن بحران، بر سازمان تاثیر بگذارد. مدیریت بحران مستلزم همکاری با سیستم ها، ارتباطات داخلی، و خارجی کارامد، انتصاب اشخاص و نقش های آنها، که توسط وظایف و مسئولیت های خاص بیان می شوند، تصمیم گیری گروهی کارامد، و مسئولیت کنترل و همکاری است.

نویسنده در این زمینه، شاخه ی فرعی مدل مدیریت بحران در یک سازمان را نشان داده است. ساختار مدل احتمالی مدیریت بحران ارائه گردیده و بر رابطه ی بین سه مؤلفه استراتژی متمرکز می باشد:

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله استراتژیک مدیریت بحران در سازمان ها

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله تاثیرعوامل انسانی بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Human impact issues for crisis management in organizations عنوان فارسی مقاله: تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله ریسک و عملکرد حسابداری…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکتهای مالی در طب بحران بدهی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: AN ACCOUNTING STUDY OF PERFORMANCE AND RISK FOR FINANCIAL FIRMS DURING THE CREDIT CRISIS عنوان فارسی مقاله:…
  • ترجمه مقاله مدیریت استعداد و مدیرت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان هدف گذاری و ارزیابی عملکرد به عنوان ابزارهایی برای مدیریت استعداد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Goal or target setting and performance assessment as tool for talent management عنوان فارسی مقاله: هدف گذاری…
  • ترجمه مقاله چالش های بازاریابی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS عنوان فارسی مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد…
  • ترجمه مقاله برسی ارتباطات درون…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رويكرد تعاملی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Intra-organizational communication and leadership عنوان فارسی مقاله: ارتباطات درون سازمانی و رهبری: رویکرد تعاملی دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD…
  • ترجمه مقاله مدیریت کیفیت یک ابزار…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Quality management framework for public management decision making عنوان فارسی مقاله: چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی دسته:…
  • ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Strategic human resource management and the decline of employee focus عنوان فارسی مقاله: مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز…
  • پایان نامه بررسی عوامل رضایت شغلی…
    موضوع این پایان نامه بررسي عوامل موثر بر رضايت شغلي كاركنان سازمان مديريت و برنامه ريزي و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان سازمان مدیریت و برنامه…
  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در…
    موضوع این پرسش نامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پرسشنامه دانشگاهی عنوان کامل: ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان دسته: مدیریت منابع انسانی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد سوالات: ۴٠ تعداد صفحات: ٢ منبع :…
  • ترجمه مقاله سر رسید بدهی های کوتاه…
    مقاله ترجمه شده با عنوان سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Short-term debt maturity, monitoring and accruals-based earnings management عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهی…
  • ترجمه مقاله رابطه بین استراتژی سازمان…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین استراتژي سازمان، مديريت کيفيت فراگير و عملکرد سازمان- نقش میانجی مدیریت کیفیت فراگیر (TQM). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The relationship between organization strategy, total quality management (TQM), and organization عنوان…
  • ترجمه مقاله شناخت مدیریت دانش شخصی
    مقاله ترجمه شده با عنوان شناخت مديريت دانش شخصي. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Understanding personal knowledge management A weblog case عنوان فارسی مقاله: شناخت مدیریت دانش شخصی دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد…
  • ترجمه مقاله عوامل موفقیت درمدیریت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل حیاتی موفقیت درمدیریت فرایند کسب و کار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The critical success factors of business process management عنوان فارسی مقاله: عوامل حیاتی موفقیت درمدیریت فرایند کسب و کار دسته:…
  • ترجمه مقاله سیستم های مدیریت کارکنان و
    مقاله ترجمه شده با عنوان سیستم های مدیریت کارکنان و زمینه های سازمانی؛ رویکرد اکولوژی جمعیت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Employee management systems and organizational contexts a population ecology approach عنوان فارسی مقاله: سیستم های مدیریت کارکنان…
  • ترجمه مقاله برنامه های سیستم پشتیبان…
    مقاله ترجمه شده با عنوان سيستم پشتيبان تصميم گيري در جذب فناوري اطلاعات. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Decision support systems in information technology assimilation عنوان فارسی مقاله: سیستم پشتیبان تصمیم گیری در جذب فناوری اطلاعات دسته: مدیریت…
  • ترجمه مقاله برنامه های کاربردی مدیریت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چگونه ملاحظات راهبردی، تصمیم گیری بر روی برنامه های کاربردی مدیریت منابع انسانی الکترونیک (e-HRM) را تحت تاثیر قرار می دهد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: How strategic considerations influence decision making on…
  • مقاله بررسی مشکلات ارزیابی کارکنان در…
    موضوع این مقاله بررسی مشکلات ارزیابی کارکنان در سازمانهاو مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی مشکلات ارزیابی کارکنان در سازمانها دسته: حسابداری-مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات مقاله : ١٧بخشی از…
  • ترجمه مقاله اثرات واقعی عوامل…
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis عنوان فارسی مقاله: اثرات واقعی عوامل…
  • تحقیق بررسی مدیریت بر عملکرد کارکنان
    هدف از انجام این تحقیق بررسي چگونگي مديريت و تاثير آن بر عملكرد كاركنان و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان دسته: مدیریت فرمت فایل:…
  • ترجمه مقاله جذب و حفظ کارکنان برتر
    مقاله ترجمه شده با عنوان جذب و حفظ استعدادهای برتر. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Attract and Retain Top Talent عنوان فارسی مقاله: جذب و حفظ استعدادهای برتر دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد…