ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت و بهبود خدمات (SR)

مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های احساسی.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses

عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های احساسی

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۵

چکیده ترجمه:

این پژوهشی به بررسی ارتباط بین عدالت محوری، هیجانات، و رضایت در طی بهبود خدمات (SR) می پردازد. تحقیق کنونی مدلی را مطرح می کند که به تحلیل تاثیرات مستقیم عدالت بر روی رضایت به همراه تاثیر غیرمستقیم آن از طریق احساسات می پردازد. بررسی میدانی که درک مصرف کننده از شرایط بهبود خدمات (SR) در بخش تلفن همراه مد نظر قرار می دهد، این مدل را آزمایش می کند. این مقاله به بررسی تاثیرات نسبی ابعاد مربوط به عدالت محوری بر روی رضایت و احساسات ایجاد شده توسط بهبود خدمات (SR) می پردازد. نتایج نشان می دهد که هر سه بعد عدالت محوری رضایت را تحت تاثیر قرار می دهد، و عدالت رویه ای بیشتریت تاثیر نسبی را نشان داده و همچنین تنها بعدی می باشد که احساسات را تحت تاثیر قرار می دهد. نتایج همچنین نشان می دهد که هیجانات منفی می تواند به عنوان واسطه ای در مورد تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت با بهبود خدمات (SR) باشد.

١. مقدمه

فاکتورهایی که خارج از کنترل سازمان ها می باشد، تولید و ارائه خدمات را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از خدمات مبتنی بر فرد می باشند که نیازمند روابط متقابل متنوعی با مصرف کننده و هماهنگی بین خدمات دهنده های مختلف می باشد. بنابراین کیفیت ارائه خدمات بستگی به وضعیت و رفتار کارکنان، انتظارات مصرف کننده، و رفتار مصرف کنندگان دیگر نیز دارد. علاوه بر این تولید و مصرف بسیاری از خدمات که در زمان یکسان واقع می شود به این معنی می باشد که هیچ نظارتی در ارتباط با ارائه خدمات وجود ندارد. اگرچه شرکت های خدمات دهنده تلاش می کنند تا سطح کیفیتی بالایی در فعالیت هایشان داشته باشند آن ها قادر نخواهند بود تا به طور کل موانع را طی ارائه خدمات از بین برند. حتی سازمان های مشتری محوری که دارای برنامه هایی با کیفیت بالا می باشند قادر به از بین بردن تمام موانع مربوط به ارائه خدمات نمی باشند. بهبود خدمات (SR) در شرکت ها به معنی لحظاتی می باشد که برای رضایت مشتریان و قوی کردن روابط با آن ها دارای اهمیت می باشد.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی رضایت و بهبود خدمات (SR)

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • پروژه بررسی رابطه عدالت سازمانی با…
    هدف از انجام این پروژه بررسي رابطه بين عدالت سازمانی با رضایت شغلی كاركنان سازمان آموزش و پرورش میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: دسته: تحقیقات اجتماعی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ٧٠بخشی از مقدمه: عدالت…
  • ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants…
  • ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY…
  • ترجمه مقاله رضایت از سایت های اینترنتی
    مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Web site satisfaction and purchase intentions عنوان فارسی مقاله: رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید دسته: اقتصاد -…
  • ترجمه مقاله بررسی رستوران های چینی در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در آمریکا. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Perceptions of Chinese restaurants in the U.S عنوان فارسی مقاله: مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در آمریکا. دسته: صنایع…
  • ترجمه مقاله تاثیر سوابق کیفی بر رضایت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems—An…
  • ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار دسته: مدیریت -…
  • ترجمه مقاله نقش جنسیت و رابطه بین…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تعدیل اثرات جنسیت و سطح سازمانی بین استرس نقش و رضایت شغلی میان کارمندان هتل . جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Moderating effects of gender and organizational level between role stress and job…
  • ترجمه مقاله برون سپاری منابع انسانی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان برون سپاری منابع انسانی : بازار و تاثیرات عملکردهای اجرایی توابع منابع انسانی اداری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Human resource outsourcing: Market and operating performance effects of administrative HR functions عنوان فارسی…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • ترجمه مقاله چارچوبی برای رده بندی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A framework for ranking of cloud computing services عنوان فارسی مقاله: چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. دسته:…
  • ترجمه مقاله کیفیت خدمات بر اساس مقیاس…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تجزيه و تحليل شكاف هاي كيفيت خدمات بر اساس مقياس سروكوال زباني فازي همراه با يک بررسی موردی در زمينه خدمات بيمار سرپايي بيمارستان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Service quality gaps analysis…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله خدمات جانبی تثبیت کننده…
    مقاله ترجمه شده با عنوان خدمات جانبی کنترل کننده- تثبیت کننده های قدرت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: PSS-control as an ancillary service عنوان فارسی مقاله: خدمات جانبی کنترل کننده- تثبیت کننده های قدرت. دسته: برق فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارائه دهنده خدمات اینترنت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Internet service provider عنوان فارسی مقاله: ارائه دهنده خدمات اینترنت. دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات…
  • ترجمه مقاله توانمندسازی و تعیین نقش آن
    مقاله ترجمه شده با عنوان توانمندسازی سازمانی و روان شناختی در پیوند بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد . جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Organisational and psychological empowerment in the HRM-performance linkage عنوان فارسی مقاله: توانمندسازی سازمانی و…
  • ترجمه مقاله عوامل موثر بر ارزش خرید…
    مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید…
  • ترجمه مقاله خدمات هوشمند با استفاده از
    مقاله ترجمه شده با عنوان آی پی مبتنی بر خدمات هوشمند: ترکیب داده شبکه بزرگ و ایجاد نرم افزار جدید. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: IP Based Smart Services: Combining Big Data and Networking to Create Innovative New…
  • ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on…
  • سوالات استخدامی مسئول خدمات مالی…
    این محصول شامل اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری مربوط به عنوان شغلی مسئول خدمات مالی (سالهای 92-91-90) می باشد. جزئیات بیشتر این محصول: - عنوان شغلی: مسئول خدمات مالی - تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای ٩٠ و…