ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty

عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتریان

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٢

چکیده ترجمه:

هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است. نمونه گیری با ١٧٠ مشتری انجام شد. برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ برای پرسشنامه e-CRM برابر ٧٠٩/٠و برای پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداری مشتری ٨٣٢/٠ به تأیید رسیده است. نتایج تحقیقات با استفاده از دو روش همبستگی و رگرسیون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقای e-CRM در موسسه خزر پارس مدیر موثر و کدام یک بی تاثیرمی باشند. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده نشان دهنده آن است که پیاده سازی e-CRM از لحاظ آماری رابطه مثبت معنی داری با عوامل وفاداری مشتریان دارد. مدیر این شرکت میتواند برای اجرای بهینهe-CRM از نتایج این تحقیق استفاده نماید ونیز می تواند آن را با فرهنگ ایرانی مطابقت داده و وفاداری بیشتر مشتریان رابه همراه داشته باشد.

مقدمه

در دو دهه گذشته، فن آوری های جدید نقش حیاتی ای در زندگی انسان بازی کرده اند و تا حد زیادی شیوه زندگی او را تغییر داده اند. با انقلاب کسب و کارالکترونیک، چشم اندازهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز تغییر کردند. کاربردهای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری (e-CRM) به سرعت از ایده ای جدید به یک ضرورت استراتژیک برای کسب و کار تبدیل شد. با استفاده از فناوری اطلاعات سازمان ها به سمت سازمان های هوشمند و دانش محور حرکت کرده اند و مدیریت ارتباط با مشتری را نیز بدین وسیله کارامدتر می کنند. با استقرار و بکارگیری E-CRM در سازمان، ارتباط با مشتری در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت می گیرد و قدرت رقابت در محیط های متلاطم امروزی افزایش می یابد.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام…
  • ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیکی برنامه…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت…
  • پروژه داده کاوی در بانکداری…
    موضوع این پایان نامه بررسی داده کاوی در بانکداری الکترونیکی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD…
  • ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله رابطه ویژگی های شخصیتی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study…
  • ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An…
  • پروژه CRM و مشتری مداری
    هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: CRM و مشتری مداری دسته: حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)…
  • ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context عنوان…
  • ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد)…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک…
  • ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک…
  • ترجمه مقاله توانمندسازی و تعیین نقش آن
    مقاله ترجمه شده با عنوان توانمندسازی سازمانی و روان شناختی در پیوند بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد . جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Organisational and psychological empowerment in the HRM-performance linkage عنوان فارسی مقاله: توانمندسازی سازمانی و…
  • ترجمه مقاله توانمندسازی سازمانی و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان توانمندسازی سازمانی و روانی (روانشناختی) در ارتباط بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Organisational and psychological empowerment in the HRM-performance linkage عنوان فارسی مقاله: توانمندسازی سازمانی و روانی…
  • ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار دسته: مدیریت -…
  • پروژه بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان
    هدف از انجام این پروژه بررسی تاثير JIT بر فروش و مشتريان و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد…
  • ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا…
    مقاله ترجمه شده با عنوان آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا…
  • ترجمه مقاله تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثر کارکردهای مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد کیفیت و عملکرد نوآوری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Total Quality Management Practices Effects on Quality Performance and Innovative Performance عنوان فارسی مقاله: اثر کارکردهای مدیریت…