ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

مقاله ترجمه شده با عنوان اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants

عنوان فارسی مقاله: اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٢

چکیده ترجمه:

هدف- این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند.

طرح تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق- داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده است.

یافته ها- این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات کارامد و به موق،ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در آینده نقش حیاتی دارند.

محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- داده ها تنها از رستوران های غذاخوری گردآوری شده اند. لذا، تعمیم داده ها برای دیگر بخش ها در صنعت رستوران داری ممکن است امکان پذیر نباشد.

مفاهیم عملیاتی- نتایج این پژوهش می توانند به مدیران رستوران ها در ارائه راهبردهای موثرتر و کارآمدتر برای اطمینان دادن به مشتریان نسبت به منصف بودن شان کمک کند، که پیامد آن حفظ مشتری و سودآوری است.

اصالت/ ارزش – در مقایسه با تحقیق های پیشین در حوزه انصاف، که منحصرا بر اجرای عدالت و انصاف پس از شکست و بازیابی خدمات تاکید داشته اند، این پژوهش به منظور ارائه تصویری ارزشمندتر از انصاف در ارائه خدمات، تمامی جنبه های ارائه خدمت به مشتری (با وجود شکست خوردن یا شکست نخوردن خدمت ارائه شده) را لحاظ می کند. همچنین، با روشن کردن مفهوم “انصاف” به عنوان یک اصل بدهی در ارزیابی خدمات در رستوران ها، کمک های شایانی به ادبیات موضوعی بازاریابی خدمات و رفتار مصرف کننده می کنیم.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله بررسی رستوران های چینی در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در آمریکا. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Perceptions of Chinese restaurants in the U.S عنوان فارسی مقاله: مشاهدات مربوط به رستوران های چینی در آمریکا. دسته: صنایع…
  • ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی
    مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های احساسی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری…
  • تحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای…
    هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش بازاريابی در ايجاد تقاضاي بهينه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات…
  • ترجمه مقاله رضایت از سایت های اینترنتی
    مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Web site satisfaction and purchase intentions عنوان فارسی مقاله: رضایت از سایت های اینترنتی و اهداف خرید دسته: اقتصاد -…
  • ترجمه مقاله چارچوبی برای رده بندی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A framework for ranking of cloud computing services عنوان فارسی مقاله: چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. دسته:…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • ترجمه مقاله ارائه دهنده خدمات اینترنت
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارائه دهنده خدمات اینترنت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Internet service provider عنوان فارسی مقاله: ارائه دهنده خدمات اینترنت. دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طبقه بندي و مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در…
  • ترجمه مقاله کیفیت خدمات بر اساس مقیاس…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تجزيه و تحليل شكاف هاي كيفيت خدمات بر اساس مقياس سروكوال زباني فازي همراه با يک بررسی موردی در زمينه خدمات بيمار سرپايي بيمارستان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Service quality gaps analysis…
  • ترجمه مقاله برون سپاری منابع انسانی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان برون سپاری منابع انسانی : بازار و تاثیرات عملکردهای اجرایی توابع منابع انسانی اداری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Human resource outsourcing: Market and operating performance effects of administrative HR functions عنوان فارسی…
  • ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY…
  • ترجمه مقاله عقیده کاوی و کاربردهای آن
    مقاله ترجمه شده با عنوان عقیده کاوی و کاربردهای آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A State Of The Art Opinion Mining And Its Application Domains عنوان فارسی مقاله: عقیده کاوی و کاربردهای آن. دسته: روانشناسی - مدیریت…
  • ترجمه مقاله سیستم های اطلاعاتی لجستیک…
    مقاله ترجمه شده با عنوان سیستم های اطلاعاتی لجستیک و حمل و نقل در ترکیه؛ از منظر دولت الکترونیکی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Logistics and transportation information systems in Turkey: e-government perspectives عنوان فارسی مقاله: سیستم های…
  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on…
  • ترجمه مقاله نقش هوش هیجانی در افزایش…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش هوش هیجانی در افزایش کیفیت زندگی کاری مدیران مدارس. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The role of emotional intelligence in increasing quality of work life in school principals عنوان فارسی مقاله: نقش…
  • ترجمه مقاله عقیده کاوی از اسناد متنی
    مقاله ترجمه شده با عنوان عقیده کاوی از اسناد متنی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Mining Opinion from Text Documents: A Survey عنوان فارسی مقاله: عقیده کاوی از اسناد متنی. دسته:فناوری اطلاعات و کامپیوتر - دیجیتال و فناری…
  • ترجمه مقاله نقش جنسیت و رابطه بین…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تعدیل اثرات جنسیت و سطح سازمانی بین استرس نقش و رضایت شغلی میان کارمندان هتل . جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Moderating effects of gender and organizational level between role stress and job…
  • ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد)…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک…