ترجمه مقاله نزدیکی برندها

مقاله ترجمه شده با عنوان نزدیکی (مجاورت) برندها.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Brand adjacency

عنوان فارسی مقاله: نزدیکی (مجاورت) برندها

دسته: اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣

چکیده ترجمه:

ما نزدیکی برندها (برندهای تجاری) را به عنوان محدوده ای تعریف می کنیم که گسترش یک برند خاص، متناسب با اررش هایی می باشد که متضمن برند اصلی است. هر چه این گسترش از نظر نمادین پایدارتر باشد، میزان نزدیکی بیشتر است. برای مثال برند لویس ویتون و کارتیر به ترتیب دارای سود ناخالص بیش از ٧٠% بوده اند. زمانی که این میزان با موارد مشابه مقایسه می گردد، این برندها بالاترین مقیاس اضافه ارزش قرار می گیرند. علاوه بر این، چنین برندهایی نام خود را در دسته محصولاتی گسترش داده اند که تقریبا نزدیک به محصولات اصلی می باشند. در مورد کارتیر، این برند از جواهرات تا ساعت، عطر و لوازم دیگر گسترش یافته است. برند لویس ویتون شامل، کیف دستی تا پوشاک، جواهرات، عطر و لوازم دیگرمی باشد. با مد نظر قرار دادن گسترش هر یک از این برندها، ارزش ویژه این برندها در رده اصلی خود، به سمت محصولات جدیدتر کشانده می شود، زیرا تمام محصولات جدید از نقطه نظر ارزش کلیدی و ویژگی های قابل تشخیص بسیار نزدیک به کالای اصلی می باشند. برند معروف پیرکاردین در بین ٢١ عضو برگزیده سندیکای دلا کوتور پاریسیان، که یک انجمن صنفی برند طراحان درجه اول می باشد، قرار دارد. به منظور افزایش درآمد ضعیف آن در سال ١٩۶٠، شرکت مجوزی را برای قرار دادن نامش بر روی عطر و لوازم آرایشی گرفت که توسط شرکت های فرامرزی به نام های یونی لوور، لوریل، و استی لادر تولید می شد. این روش در ابتدا بسیار موفق بود، که این دلگرمی را برای مدیریت ایجاد کرد تا به گسترش مجوزهای خود در بین مجموعه گسترده ای از محصولات، از قرار معلوم به طور یکسره، بپردازد. تا سال ١٩٨٨ بیش از ٨٠٠ مجوز در ٩۴ کشور اعطا شد که گردش معاملات تقریبا به اندازه ١ میلیارد دلار را ایجاد کرد. اولین گسترش برند پیرکاردین، در محصولات عطر و لوازم آرایشی، از زمانی که میزان اضافه ارزش این برند به سمت محصولات جدیدتر بدون از دست رفتن وجهه منتقل شد، موفق بوده اند. به جای نسبت دادن این شرایط به تناسب بین این رده از محصولات، پیرکاردین آن را به عنوان دلیلی از قدرت برندش می دانست.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله نزدیکی برندها

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی ائتلاف های برند بین المللی ؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism عنوان فارسی مقاله: بررسی…
  • ترجمه مقاله رابطه ویژگی های شخصیتی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study…
  • ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک…
  • ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word…
  • ترجمه مقاله استانداردهای حسابداری بین
    مقاله ترجمه شده با عنوان استانداردهای حسابداری بین المللی و کیفیت حسابداری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: International Accounting Standards and Accounting Quality عنوان فارسی مقاله: استانداردهای حسابداری بین المللی و کیفیت حسابداری دسته: حسابداری فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله سیستم مدیریت در زنجیره…
    مقاله ترجمه شده با عنوان سیستم اطلاعاتی در مدیریت عملکرد کسب و کار: زنجیره مربوط به عرضه. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Information system in managing business operations عنوان فارسی مقاله: سیستم اطلاعاتی در مدیریت عملکرد کسب و…
  • ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development - a conceptual framework عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه…
  • ترجمه مقاله اثر نام تجاری داخلی بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY…
  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • ترجمه مقاله آیا تصویر ذهنی کشور مبدا…
    مقاله ترجمه شده با عنوان آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا…
  • ترجمه مقاله مقیاس جدیدی از شخصیت علامت
    مقاله ترجمه شده با عنوان مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A new measure of brand personality عنوان فارسی مقاله: مقیاس جدیدی از شخصیت علامت تجاری. دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD…
  • ترجمه مقاله فلسفه شرکت اپل از محصولات…
    مقاله ترجمه شده با عنوان فلسفه اپل، از محصولات اولیه مکین تاش در سال 1948 تا تولید آیپاد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Apple’s philosophy, from the original Macintosh in ١٩٨۴ to the iPad عنوان فارسی مقاله: فلسفه…
  • ترجمه مقاله استفاده از نوآوری باز در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان استفاده از نوآوری باز در استراتژی های کسب و کار : شواهد شرکت های نرم افزار فنلاندی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Applying open innovation in business strategies: Evidence from Finnish software firms…
  • ترجمه مقاله سازگاری سیستم حسابداری ABC…
    مقاله ترجمه شده با عنوان آیا سیستم های حسابداری ABC و RCA با مدیریت های کم سود انطباق دارند؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Are ABC and RCA Accounting Systems Compatible with Lean Management? عنوان فارسی مقاله: آیا…
  • پروژه اندازه گیری و کنترل کیفیت
    هدف از انجام این پروژه بررسی اندازه گیری و کنترل کیفیت و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: اندازه گیری و کنترل کیفیت دسته: مکانیک فرمت فایل: WORD…
  • پروژه بررسی آفات گلخانه ای
    هدف از انجام این پروژه بررسی آفات گلخانه ای و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: آفات گلخانه ای دسته: کشاورزی - گیاه شناسی فرمت فایل: WORD (قابل…
  • ترجمه مقاله بررسی کاربرد انرژی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی کاربرد انرژی خورشیدی در ساختمان های سبز. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Study of Solar Energy Usage in Green Buildings عنوان فارسی مقاله: بررسی کاربرد انرژی خورشیدی در ساختمان های سبز. دسته:…
  • پروژه بررسی خصوصیات چینی و سرامیک
    هدف از انجام این پروژه بررسی خصوصیات چینی و سرامیک و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی خصوصیات چینی و سرامیک دسته: صنعت سرامیک فرمت فایل: WORD…
  • پروژه بررسی نحوه تهیه صورت‌های مالی…
    هدف از انجام این پروژه بررسی نحوه تهيه صورت‌هاي مالي تلفيقي در واحدهاي تجاري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی نحوه تهیه صورت‌های مالی تلفیقی در…
  • پروژه کیفیت و نوع بهره وری در صنعت…
    هدف از انجام این پروژه بررسی صنعت و تولید , کیفیت و نوع بهره وری و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: صنعت و تولید , کیفیت و…