ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی

مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development – a conceptual framework

عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.

دسته: اقتصاد – مدیریت دانش

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۵

چکیده ترجمه:

عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم.

با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله مدیریت دانش به عنوان ابزار
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی نقادانه مدیریت دانش به عنوان ابزار مدیریتی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A critical review of knowledge management as a management tool عنوان فارسی مقاله: بررسی نقادانه مدیریت دانش به عنوان ابزار…
  • ترجمه مقاله استراتژی های مدیریت برای…
    مقاله ترجمه شده با عنوان استراتژی های مدیریت برای دانش شخصی و سازمانی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Management strategies for individual knowledge and organizational knowledge عنوان فارسی مقاله: استراتژی های مدیریت برای دانش شخصی و سازمانی دسته:…
  • ترجمه مقاله مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدل مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در مدیریت منابع استراتژیک شرکتی (SERM). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Enterprise knowledge management model (EKMM) in a strategic enterprise resource management (SERM) عنوان فارسی مقاله: مدل مدیریت…
  • ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش…
    مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی . جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Success factors of knowledge management in temporary organizations عنوان فارسی مقاله: عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی دسته: مدیریت…
  • ترجمه مقاله ارتباط حاشیه رقابت ،…
    مقاله ترجمه شده با عنوان افزایش حاشیه رقابت از طريق مديريت دانش در پياده سازي سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Enhancing Competitive Edge Through Knowledge Management in Implementing ERP Systems…
  • ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با…
  • پروژه داده کاوی در بانکداری…
    موضوع این پایان نامه بررسی داده کاوی در بانکداری الکترونیکی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD…
  • ترجمه مقاله چالش های بازاریابی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS عنوان فارسی مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد…
  • ترجمه مقاله مدیریت دانش شخصی
    مقاله ترجمه شده با عنوان مديريت دانش شخصی: بررسی رفتار دانش اساتيد دانشگاه. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Personal Knowledge Management: A Study of Knowledge Behaviour of Academicians عنوان فارسی مقاله: مدیریت دانش شخصی: بررسی رفتار دانش اساتید…
  • پروژه سازمان تجارت جهانی
    هدف از انجام این پروژه بررسی سازمان تجارت جهاني و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی سازمان تجارت جهانی دسته: مدیریت و حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل…
  • پروژه کیفیت و نوع بهره وری در صنعت…
    هدف از انجام این پروژه بررسی صنعت و تولید , کیفیت و نوع بهره وری و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: صنعت و تولید , کیفیت و…
  • ترجمه مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بکارگیری روابط بین فعالیت های مدیریت دانش و عملکرد نوآوری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Exploring the relationship between knowledge management practices and innovation performance عنوان فارسی مقاله: بکارگیری روابط بین فعالیت های…
  • پروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی با…
    موضوع این پروپوزال بررسی رابطه هوش سازمانی با رضایتمندی مشتریان از دیدگاه کارکنان ( مطالعه موردی شعب بانک پارسیان استان مازندران ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پروپوزال - پایان نامه کارشناسی ارشد عنوان…
  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • ترجمه مقاله مدیریت دانش در رآکتورهای…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مديريت دانش در رآكتورهای سريع. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Knowledge Management in Fast Reactors عنوان فارسی مقاله: مدیریت دانش در رآکتورهای سریع دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد…
  • ترجمه مقاله نزدیکی برندها
    مقاله ترجمه شده با عنوان نزدیکی (مجاورت) برندها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Brand adjacency عنوان فارسی مقاله: نزدیکی (مجاورت) برندها دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣ لینک دریافت…
  • ترجمه مقاله روابط بین مدیریت…
    مقاله ترجمه شده با عنوان وابستگی متقابل بین مدیریت استراتژیک و مدیریت دانش استراتژیک. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The interdependency between strategic management and strategic knowledge management عنوان فارسی مقاله: وابستگی متقابل بین مدیریت استراتژیک و مدیریت…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله دورکاری ،انقلاب فراگیر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان دوركاری ،انقلاب فراگير كار الكترونيكي. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Teleworking: the Inclusive Revolution of electronic عنوان فارسی مقاله: دورکاری ،انقلاب فراگیر کار الکترونیکی. دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)…
  • ترجمه مقاله نوآوری در مدیریت بازار با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نوآوري در مديريت بازار با بکارگيري هوش کسب و کار: معرفي چارچوب پيشنهادي. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Innovation in Market Management By Utilizing Business Intelligence عنوان فارسی مقاله: نوآوری در مدیریت بازار…