ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها

مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations

عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.

دسته: مدیریت – اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶

چکیده ترجمه:

در سالهای اخیر ، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی CRM ، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده و این مشکلات ،مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.

CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.

هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان ، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد.

یک استراتژی موفق CRM تنها با نصب بسته نرم افزاری که برای پشتیبانی از فرآیند های مربوطه طراحی شده قابل پیاده سازی نیست و رویکردی کلی که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان ، گزیش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد CRM. نرم افزاری است که به جمع آوری تمامی اطلاعات در مورد مشتریان ، فروش ، تاثیر بازاریابی ، واکنش ها و رفتار بازار در کنار هم کمک می کند.کار CRM کمک به تجارت در زمینه ی استفاده از تکنولوژی و منابع انسانی برای درک رفتار مشتریان و ارزش مشتریان می باشد.با بهره گیری از CRM سرویس دهی بهتری به مشتری داده می شود ، پروسه ی بازاریابی و فروش ساده تر می شود ، مشتریان جدید کشف می شوند ، و در نهایت سود بیشتری از هر مشتری عاید شرکت می شود.

سفارشی کردن (ساخت بر اساس سفارش) می تواند مسئله ای گیج کننده باشد و واسط های فروشندگان CRM نمیتوانند میزان مطلوب و مورد دلخواهی از یکپارچه سازی را فراهم کند.مدیریت ارتباط با مشتری یک راه حل جامع و سیستماتیک است که با یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری یعنی فرآیند های بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش در جهت دستیابی و حفظ رضایت مندی مشتریان ، افزایش سود آوری و ایجاد ارزش افزوده ی اقتصادی در سازمان ها نقش بسزایی دارد.

اجرا و پیاده سازی یک سیستم CRM به اندازه ی سیستم های نرم افزار سنتی وقت نمیبرد اما ممکن است گونه های پیچیده و عظیم آن حتی تا یکسال هم طول بکشد.بعلاوه ، بسیاری از شرکت ها یکسری اطلاعات مهم و حساسی مثل خدمات مالی را نگهداری می کنند که ترجیحاً و به دلایل امنیتی ، کنترل همچین داده هایی را به طرف سومی واگذار می کنند.به همین دلیل AMR بر این باور است که تا سال ٢٠١٢بازاربرنامه های کاریردی CRM تنها ١٢% از کل بزار CRM را به خود اختصاص می دهد.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیکی برنامه…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت…
  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • پروژه داده کاوی در بانکداری…
    موضوع این پایان نامه بررسی داده کاوی در بانکداری الکترونیکی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD…
  • ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با…
  • پروژه CRM و مشتری مداری
    هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: CRM و مشتری مداری دسته: حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)…
  • پروژه بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان
    هدف از انجام این پروژه بررسی تاثير JIT بر فروش و مشتريان و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد…
  • ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار دسته: مدیریت -…
  • تحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای…
    هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش بازاريابی در ايجاد تقاضاي بهينه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات…
  • ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on…
  • ترجمه مقاله ارتباط حاشیه رقابت ،…
    مقاله ترجمه شده با عنوان افزایش حاشیه رقابت از طريق مديريت دانش در پياده سازي سيستم هاي برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Enhancing Competitive Edge Through Knowledge Management in Implementing ERP Systems…
  • ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context عنوان…
  • ترجمه مقاله مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدل مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در مدیریت منابع استراتژیک شرکتی (SERM). جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Enterprise knowledge management model (EKMM) in a strategic enterprise resource management (SERM) عنوان فارسی مقاله: مدل مدیریت…
  • ترجمه مقاله برون سپاری منابع انسانی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان برون سپاری منابع انسانی : بازار و تاثیرات عملکردهای اجرایی توابع منابع انسانی اداری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Human resource outsourcing: Market and operating performance effects of administrative HR functions عنوان فارسی…
  • ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants…
  • ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد)…
    مقاله ترجمه شده با عنوان نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک…
  • ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم. دسته:…
  • ترجمه مقاله چارچوبی برای رده بندی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A framework for ranking of cloud computing services عنوان فارسی مقاله: چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. دسته:…
  • ترجمه مقاله تاثیرات عدالت محوری بر روی
    مقاله ترجمه شده با عنوان رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری و واکنش های احساسی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Satisfaction with service recovery, perceived justice and emotional responses عنوان فارسی مقاله: رضایت از بهبود خدمات :عدالت محوری…