پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

جزئیات بیشتر این محصول:

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

دسته: مدیریت

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات پروژه: ۶٧

بخشی از مقدمه:

اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه ۶٠ میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد.

در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.

در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.

در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.…
  • تحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای…
    هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش بازاريابی در ايجاد تقاضاي بهينه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • پروژه CRM و مشتری مداری
    هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: CRM و مشتری مداری دسته: حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله رابطه بین رضایت مشتری و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Customer Satisfacation and Shareholder Value عنوان فارسی مقاله: رابطه بین رضایت مشتری و ارزش سهامدار دسته: مدیریت -…
  • ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با…
  • پروژه داده کاوی در بانکداری…
    موضوع این پایان نامه بررسی داده کاوی در بانکداری الکترونیکی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD…
  • ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم. دسته:…
  • ترجمه مقاله برنامه ریزی های سلسله…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ادغام برنامه ریزی های سلسله مراتبی(AHP) و داده کاوی برای پیشنهاد محصول به مشتری بر مبنای ارزش دوام آن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Integrating AHP and data mining for product recommendation on…
  • ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام…
  • پروژه بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان
    هدف از انجام این پروژه بررسی تاثير JIT بر فروش و مشتريان و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد…
  • ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی
    مقاله ترجمه شده با عنوان ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیکی برنامه…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت…
  • پروژه مهندسی ارزش
    هدف از انجام این پروژه بررسی مهندسي ارزش و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی مهندسی ارزش دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه:…
  • ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط…
    مقاله ترجمه شده با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An…
  • ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با…
    مقاله ترجمه شده با عنوان وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک…
  • ترجمه مقاله تحول و آینده ای از…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تکامل و آینده بازاریابی محیطی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله چالش های بازاریابی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد توریستی تحت شرایط بحران. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: CHALLENGES OF STRATEGIC MARKETING OF TOURIST DESTINATION UNDER THE CRISIS CONDITIONS عنوان فارسی مقاله: چالش های بازاریابی استراتژیک مقاصد…
  • ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants…