تحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی

هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش بازاريابی در ايجاد تقاضاي بهينه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان کامل: نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی و روشهای کاربردی آن

دسته: روش تحقیق

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ١٠٠

بخشی از مقدمه:

ما در این تحقیق به دنبال بررسی این موضوع هستیم که «آیا ناتوانی بانکهای ایرانی در برآورده کردن نیازها و خواسته های مشتریان یا به عبارتی عدم کاربرد صحیح بازاریابی در نظام بانکی، علت عدم تقاضای بهینه برای بانکهاست؟»

قبل از شروع بحث لازم است تعریفی اجمالی از موضوع داشته باشیم که ذهن خواننده نسبت به بعضی مطالب روشن گردد.

امروزه هر یک از بانکها سعی و تلاش می کنند که سهم بیشتری در بازار بدست آورند و رهبری بازار را در کنترل خود در آورند. یکی از عواملی که به بانکها در این امر کمک می کند، مفهوم مشتری گرایی و بانک است. در این راستا بسیاری بانکها تنها به الفاظی اکتفا کرده و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداخته اند.

کلید و رمز موفقیت اجرای عملی مفهوم مشتری گرایی در استراتژی بانک نهفته است. این استراتژی باید مبتنی بر حل مسئله و مشکل مشتری از طریق نیازهای آشکار و پنهان او در حال و آینده باشد. بانک باید نیازهای آینده مشتریان را پیش بینی کرده و سعی کند آنها را تأمین کند.

تأمین نیازهای موجود مشتریان به تنهایی کافی نیست، چرا که بانکهایی در ارائه خدمات موفق هستند که بتوانند به نیازهای آینده مشتریان پی ببرند و به بازاریابی توجه بیشتری کنند. به عقیده پیتر دراکر، دو شرط برای موفقیت هر مؤسسه ای، بازاریابی و نوآوری است.

در این پژوهش سعی بر آن است تا با تبیین مهمترین استراتژی های مبتنی بر مشتری گرایی که اجرای آنها موفقیت بانک را تضمین می کند به تحقق این امر کمک می کند.

این تحقیق کوششی بسیار اندک است در راه کمک به بانکها و سرانجام در راه اعتلای میهن عزیزمان. اگرچه در راه این پژوهش مشکلات عدیده ای از نظر زمانی، کمبود منابع و آمار و حتی مالی سرراهمان بود، ولی در حد توان و بضاعت از هیچ کوششی واگذار نکردیم.

پرداخت و دانلود فایل

PDF: تحقیق نقش بازاریابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانکی

مقالاتی که ممکن است مرتبط باشند

  • پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
    هدف از انجام این پروژه بررسی مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته:…
  • ترجمه مقاله ارزیابی اثر درک مشتریان از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants…
  • ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت - اقتصاد فرمت فایل…
  • ترجمه مقاله یک نقشه استراتژی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A new marketing strategy map for direct marketing عنوان فارسی مقاله: یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم. دسته:…
  • ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری…
    مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.…
  • ترجمه مقاله بازاریابی و استراتژی های…
    مقاله ترجمه شده با عنوان هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance عنوان فارسی مقاله: هماهنگی عملیات، بازاریابی، و…
  • پروژه داده کاوی در بانکداری…
    موضوع این پایان نامه بررسی داده کاوی در بانکداری الکترونیکی و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: داده کاوی در بانکداری الکترونیکی دسته: مهندسی کامپیوتر فرمت فایل: WORD…
  • ترجمه مقاله طرح انتقال امن وجه بین…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طرح آنلاین در ارتباط با انتقال وجه بین بانکی بطور امن. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Online Scheme Towards Secured Inter Banking Fund Transfer عنوان فارسی مقاله: طرح آنلاین در ارتباط با انتقال…
  • پروژه CRM و مشتری مداری
    هدف از انجام این پروژه بررسی CRM و مشتري مداري و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: CRM و مشتری مداری دسته: حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)…
  • ترجمه مقاله بازاریابی ترکیبی اسلامی
    مقاله ترجمه شده با عنوان ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از
    مقاله ترجمه شده با عنوان اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is…
  • ترجمه مقاله تحول و آینده ای از…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تکامل و آینده بازاریابی محیطی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه…
  • ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به…
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام…
  • ترجمه مقاله سیستم های اطلاعاتی لجستیک…
    مقاله ترجمه شده با عنوان سیستم های اطلاعاتی لجستیک و حمل و نقل در ترکیه؛ از منظر دولت الکترونیکی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Logistics and transportation information systems in Turkey: e-government perspectives عنوان فارسی مقاله: سیستم های…
  • ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در…
    مقاله ترجمه شده با عنوان طبقه بندي و مديريت استراتژيك خدمات در تجارت الكترونيك. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در…
  • ترجمه مقاله چارچوبی برای رده بندی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: A framework for ranking of cloud computing services عنوان فارسی مقاله: چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری. دسته:…
  • ترجمه مقاله ترکیب بازاریابی اجتماعی…
    مقاله ترجمه شده با عنوان تركيب بازاريابي اجتماعي بهينه براي رفتار صرفه جويي در مصرف انرژي بازار چيست ؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: What is the optimum social marketing mix to market energy conservation behaviour: An empirical…
  • پروژه بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان
    هدف از انجام این پروژه بررسی تاثير JIT بر فروش و مشتريان و مسائل مختلف حول این مبحث میباشد. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان کامل: بررسی تاثیر JIT بر فروش و مشتریان دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد…
  • ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و…
    مقاله ترجمه شده با عنوان رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies…
  • ترجمه مقاله بررسی روشهای ورود به بازار
    مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and…